Skip to content

Zwangerschap fotografie op locatie

22 september 2014

Ik loop weer ontzettend achter met blogjes plaatsen van alle fotoshoots, eigenlijk wil ik altijd alles meteen laten zien.
Helaas loopt alles vaak vast doordat het inplannen van pasgeboren baby`s niet altijd even makkelijk is. Gelukkig vindt ik
dit helemaal niet erg alleen als ik nu zie wat ik nog allemaal wil laten zien, denk ik toch eerder tijd voor maken. Maar
hier is alvast een heerlijke lente fotoshoot op een prachtige locatie in Maasbree.

op web Nora

No comments yet

Geef een reactie

